söndag 14 november 2021

Söndag 14/11

 God kväll!

Eftersom jag visste att Susanne skulle besöka mig på förmiddagen, då hon arbetade eftermiddag, åkte jag in till Filipstad för att köpa kaffebröd. Något som jag sällan har hemma. När jag kom tillbaka stod de på gårdsplanen och väntade. Jag hade mött dem när jag åkte in mot stan. Sten-Åke lämnade först eftersom han skulle vara barnvakt. När Susanne skulle åka dök istället Åsa upp. Det blev två fikastunder inom kort tid.

För övrigt har det blivit mycket sport under dagen. Skidskytte under förmiddagen följt av hockey Finland-Sverige där Sverige vann. Det blev även damhockey där Sverige mötte Frankrike i kvalmatch till OS. Även här vann Sverige. Avslutade sporttittandet med Spanien-Sverige där Spanien vann med 1-0 efter mål i slutminuten.

God natt!

Inga kommentarer: