tisdag 23 november 2021

Tisdag 23/11

 God kväll!

Gympamorgon och städdag. När jag kom hem var städningen klar eftersom de varit två stycken på plats.

Under förra veckan när Stefan och jag talades vid i telefon sökte han efter privata hörselkliniker eftersom det var 10-12 månaders väntetid på lasarettet i Karlstad. Han fick fram en i Karlstad och idag ringde jag dit. Nu har jag en tid den andra december. Det blir dyrare men det kan det vara värt. Tre obligatoriska besök á 400 kronor. Hörapparater från 10-17000.

Idag tyckte jag att det var dags att flytta ner pelargonerna från altanen till källaren för övervintring. Man vet ju inte hur länge de klarar sig innan de fryser. De är fortfarande i full blom.

Gårdagens solnedgång över kyrkan sett från verandan.

God natt!





Inga kommentarer: