fredag 29 april 2022

Fredag 29/4

 God kväll!

Efter frukost och tidningar körde jag en tvättmaskin. Plockade ihop tidningar, flaskor och burkar för att åka och slänga men fastnade istället i växthuset där jag tömde gammal jord ur planteringslådorna. Nu är det bara att köpa och fylla på ny jord. Det blir väl som vanligt att jag planterar gurk- och tomatplantor. När jag var där nere passade jag på att gå ner till sjön och titta om måsarna hade börjat bygga sitt bo. De satt på stenen när jag kom men något bo var inte påbörjat.

Under kvällen var det dags för fjärde matchen mellan Björklöven och HV71. Det var en jämn match som slutade 2-2 och gick till förlängning där HV gjorde suddenmålet. De leder nu med 3-1 och behöver bara vinna en match till för att gå vidare till SHL. Såg även en del på Masked Singer.

God natt!


Inga kommentarer: