tisdag 3 maj 2022

Tisdag 3/5

 God kväll!

Full sol när jag åkte till gymmet. Uppvärmning och intervall var dagens schema.

Efter vila och lunchen gick jag ut och körde bort det jag krattat ihop under gårdagen. Rishögen växer men jag har inte vågat elda ännu eftersom det är mycket torrt i det gamla gräset och det har blåst lite för mycket.

Strax efter att jag kommit in ringde Stefan. Han var i Karlskoga och har köpt en brygga till sommarhuset. Nu skickade han en bild på en badstege som såg bra ut. Den hade riktiga trampsteg plus att den var lutande. Den jag har är rakt hängande och med smala steg som gör ont i fötterna när man går i och upp ur vattnet. Vi bestämde att han skulle köpa den och han kunde få med den i bilen. Nu blir det att vänta på varma baddagar.

I kväll var det tredje matchen mellan Luleå-Färjestad. Klart övertag av Luleå och ledning med 3-0. Färjestad närmade sig och i slutminutrarna kvitterade de till 4-4. I förlängningen var det Luleå som lyckades göra 5-4. Nu står det 2-1 i matcher för Luleå.

God natt!

Inga kommentarer: