torsdag 16 juni 2022

Torsdag 16/6

 God kväll!

Gympamorgon utan ledare. Hon kunde inte komma från jobbet förrän senare. Hon hann fram i tid för att fixa frukosten till oss. Konstigt nog blir man trött även när man kör själv. Numera behöver man längre återhämtning än förr.

Efter gympan åkte jag till Synsam eftersom jag fått ett meddelande om att de hade fått hem glaset till glasögonen. De monterade under tiden jag var där. Allt på garantin, vilket var positivt.

På hemvägen började det regna och det har kommit en skvätt då och då under eftermiddagen.

Med posten idag fick jag meddelande om att jag får el-bidrag även för mars. Det har varit ren förtjänst för mig och onödig förlust för staten. Men, jagar man röster så kostar det.

Lugnt på tv-fronten. Fick bli friidrott från Oslo med årsbästa på 6.02 av Duplantis.

God natt!


Inga kommentarer: