lördag 27 april 2024

Löedag 27/4

 God kväll!

Mestadels mulet med en temperatur upp till ca 8 grader.

Under förmiddagen blev det en tur till Systembolaget för inköp av sex vinflaskor till Rotarys vinlotteri. Jag har  kvar det jobbet inom Rotary och jag hade räknat ut att flaskorna närmade sig noll.

Tittade på friidrott under förmiddagen och såg ett nytt världsrekordförsök i stavhopp. Denna gång misslyckades Duplantis med att klara höjden och ligger kvar på 6.24. Av ren tillfällighet fick jag se att matchen mellan Rögle-Skellefteå började vid 15-tiden och det hade jag missat men slog över till kanalen. Matchen var slut och hade slutat 1-1 och precis när jag kom in körde de igång förlängningen. Rögle hade mest spel men det blev Skellefteå som gjorde målet och leder finalserien med 3-1.

Nu blir det en Västernfilm som precis har börjat.

God natt! 

Inga kommentarer: