måndag 29 april 2024

Måndag 29/4

 God kväll!

Mulen morgon men med några plusgrader som gjorde att det blev en skaplig arbetsdag. Gjorde ett pass med krattan så norra gräsmattorna är klara när högarna körts bort.

Revisorn har börjat med bokslutet och trots att jag lämnat över en massa uppgifter är det alltid något mer som skall fram. Denna gång var det ett årsbesked från Nordea. Kunde inte se att jag fått något så efter att jag sökt bankkontakten som satt upptagen i möte plockade jag fram det efter letande i olika flikar på deras hemsida. Passade samtidigt på att ta fram K4:a i Aktieinvest där jag har några kronor efter att Anita och jag tävlat med Kajsa och Harald. Vi satsade 10.000 var och en men nådde aldrig några bra placeringar. Pengarna har fått stå kvar och idag har 30.000 blivit 200.000 utan någon ansträngning.

Såg matchen Trelleborg-Degerfors som slutade oavgjord. Såg även delar av Skellefteå-Rögle. Skellefteå vann och eftersom det var fjärde segern blev Skellefteå årets svenska mästare.

God natt!

Inga kommentarer: