onsdag 3 april 2024

Onsdag 3/4

 God kväll!

En kall men solig dag med kraftiga vindar. Eftersom snön kom innan ekarna hade släppt sina löv i höstas har jag haft massvis med löv liggande, men tack vare blåsten i rätt riktning är det nästan rent och jag behöver bara justera lite här och där.

Senast jag besökte audionomen fick jag rådet att göra en öronspolning. Eftersom det var ett år sedan och det är dags att besöka henne igen hade jag beställt tid på vårdcentralen. Under en vecka har jag spolat in Revaxör och idag var det spolning på vårdcentralen. En ny erfarenhet eftersom jag aldrig gjort det tidigare. Passade på att göra veckans inköp. På hemvägen tittade jag in hos Susanne och Sten-Åke och fick en kaffetår innan det bar hemåt. 

Under kvällen andra matchen mellan Brynäs och BIK. Denna gång vann Brynäs ganska klart med 4-1. De två första målen i powerplay och sista i öppen kasse. Fredag och söndag möts de igen. Dessa gånger i Nobelhallen.

God natt!

Inga kommentarer: