tisdag 2 april 2024

Tisdag 2/4

 God kväll!

Gympamorgon. När jag åkte in till Karlskoga var det någon minusgrad, mulet och med en isande kall vind. Idag körde vi utan ledare eftersom hon hade utbildning på jobbet. Det blev ca 20 minuter cykel, någon kilometer stakning och en vända på löpbandet innan jag körde en egen cirkelträning. Det blev i alla fall en timme och tillräcklig trötthet. Efter duschen åkte vi till kaféet på Ica Maxi och tog kaffe och en macka. Jag fortsatte sedan med ett försök hos revisorn. Hon var inte där men jag träffade en tjej som låste upp och la pärmen på hennes bord.

Under kvällen såg jag en del av Degerfors premiärmatch i Superettan efter att ha åkt ur allsvenskan. De började bra men i andra halvlek verkade de sluta spela och la sig på försvar. Det blev som det brukar, ett baklängesmål i slutsekunderna och resultatet 1-1.

God natt!

Inga kommentarer: