fredag 26 juli 2024

Fredag 26/7

 God kväll!

En ganska mulen dag och när jag besökte Karlstad kom det en skur.

Min audionom vill att jag skall komma in och kolla hörapparaterna en gång per år. Eftersom det hade gått en bra bit över ett år sedan sist ringde jag i måndags och fick tid idag. Åkte in till Karlstad och naturligtvis var den vanliga parkeringsautomaten, som tog kort, trasig så det var bara att börja ladda hem en app för parkering. Parkeringselände är min största fiende när det gäller att besöka lite större orter.

Efter rengöring av apparaterna återvände jag till hemorten. Stannade till i Molkom och tog en schnitzel för att slippa laga mat när jag kom hem.

Har tittat en del på OS-invigningen men efter att ha slumrat till ett par gånger fick det bli detta istället.

God natt!

Inga kommentarer: