fredag 14 mars 2014

Fredag 14/3

God Kväll!
 
Klockan 9.00 startade jag resan mot Karlstad. Vid OK plockade jag upp Brigitte. Vi skulle till Museet och vara med på en mässa för museer i Värmland. Totalt var det 32 olika utställare. Innan invigningen klockan 12.00 skulle vi ordna till vår monter. Vi hade inte så mycket med oss så det var inga problem. Vår monter visade Ferlinmuseet. Det enda som vi inte hade med oss var Ferlin i full storlek, men han kom senare tillsammans med Barbro och Peter Wohlrab
När jag kom till Filipstad kom jag ihåg att jag skulle tagit kameran med mig. Nu fick det bli ett kort från mobilen i stället.

Det var inte så många utomstående besökare under första delen av dagen. Det var mest utställare som gick runt till varandra. De kan vara väl så viktiga eftersom de antagligen har ett visst intresse av museer.

Vid 16-tiden kom Wohlrabs och avlöste oss och de kommer att vara där under morgondagen.

Gudrun skulle anlända till Nykroppa på eftermiddagen. Först vid 19.00-tiden dök hon upp. Hon hade kommit iväg betydligt senare än hon tänkt sig. Nu hade jag hunnit färdigställa kvällens mat.

God Natt!

Inga kommentarer: