tisdag 13 maj 2014

Tisdag 13/5

God Kväll!

Började dagen, vid 5-tiden, att chatta med brodern i USA. Han hade skickat ett sms och jag svarade och det blev ett par turer fram och tillbaka. De är uppbokade, som vanligt, med besök under sommaren både från Sverige och USA.

Efter gympan idag hade jag stämt träff med kassören på Kvarnen. Vi skulle sammanställa första tertialets resultat. Hittills ser det bra ut.

Jag hade tänkt att äta lunch på Louise, men eftersom vi snabbt blev klara åkte jag hem och kokade spagetti istället.

Började måla de tvättade ytorna på altanen. Gjorde ungefär 2/3-delar av taket innan jag avslutade vid 17-tiden. Trots träning känns det i axlarna att stå med armarna ovanför huvudet och måla. Har ju en hel dag hemma i morgon.

Såg Sverige vinna över Norge i VM-hockeyn med 2-1, men det satt långt inne och Norge hade länge ledningen. Norge har med Roest från BIK i laget.

God Natt!

Inga kommentarer: