lördag 30 augusti 2014

Lördag 30/8

God Kväll!

När jag i morse var ute med doggen fick jag se en dam med tre stora hundar komma från det håll som jag tänkt gå, två i band och en lös. Eftersom jag var i en korsning fegade jag och valde den andra vägen. Den lösa hunden hade vi träffat på tidigare och den var ofarlig, men det är svårt att veta hur de andra två skulle reagera. De kan ju även hetsa varandra när de möter en okänd hund.

Eftersom Harry skulle till Kajs Kläder eftersom de är de enda som säljer mjuka och bra jeans, enligt Harry, blev det en tur till Filipstad. Nu hade han tur för det var Kaj som arbetade denna dag och han visste precis vad Harry skulle ha, så nu är han nöjd ett tag framöver.

Eftersom det var lite tidigt för lunch blev det en tur till Wasas butik och lite hårt bröd i kassen innan vi steg in på Louise för lunchen.

På eftermiddagen blev det en tur med Abbe, samtidigt som Ann-Marie och Harry besökte Anita. Jag höll mig utanför kyrkogårdsmuren eftersom jag inte gärna vill ha hundar på kyrkogården.

Kvällen som vanligt framför tv:n.

God Natt!

Inga kommentarer: