onsdag 4 februari 2015

Onsdag 4/2

God Kväll!

Hade trott att jag skulle slippa plogning idag eftersom det bara kommit några cm. Plogbilen var framme och breddade gatan och då blev mina vägar helt igentäppta så det var bara att köra. Passade då på att ta allt det andra också. Dessförinnan hade jag avverkat ett pass med pappersarbete för Invest.

Åkte in till ICA och på tillbakavägen tittade jag in på Kvarnen för att informera den anställde om att hon skall skicka ut kallelser och inbetalningskort för medlemsavgiften före årsmötet. Då fick jag veta att hon kommer att ta pension i slutet på maj. Det innebär att vi har ganska kort tid för att få tag på en ny, som måste gå parallellt med henne en månad.

Under kvällen var det besök i Karlskoga. Tedenrud och jag var på en Nordea-träff med smörgåstårta och kaffe med kaka. Först information om hur de ser på aktieläget och därefter Martin Thelander, nr 25 i BIK, som berättade om klubben på ett mycket trevligt sätt.

God Natt!

Inga kommentarer: