tisdag 3 februari 2015

Tisdag 3/2

God Kväll!

Gympapasset fick bli i maskinerna idag eftersom Carola inte kunde slita sig från jobbet.

När jag kom hem blev det början på bokföringen för fjärde kvartalet för Invest.

Eftersom jag har lovat att jobba i skogen när Svenska Rallyt går, åkte jag in till Filipstads skoaffär och köpte ett par skapliga, och tror jag, varma kängor. När jag fick förfrågan sa jag att det inte var med glädje jag ställer upp och jag är ju närmare 80 än 70 nu. Det borde finnas yngre i klubben och eftersom det är en söndag kan man ju inte skylla på jobbet.

I kväll hade jag valet, Kuggarna eller BIK-Mora. Det fick bli det senare. BIK hade fått upp farten igen, men de gör alldeles för många misstag. Mora hade ledningen 2-0 när tredje perioden började. BIK lyckades komma upp till 2-2, men då fick Mora in 3-2 när det återstod ett par minuter. BIK hade även domaren emot sig för Moras andra mål var klart offside. Det gjorde att BIK nu har gått från första plats ner till femte.

God Natt!

Inga kommentarer: