söndag 22 februari 2015

Söndag 22/2

God Kväll!

Under förmiddagen gick jag upp till parabolen och justerade den. Vissa kanaler visades inte p.g.a. "Ingen signal", men nu är det OK igen.

Strax före 12.00 kom Tedenrud och hämtade mig. Jag hade bjudit med honom till Hennickehammar på lunchbuffé. Mycket mätta och nöjda åkte vi därifrån. Det blev ett besök i Filipstad, eftersom han önskade det. Vi besökte Kvarnen och Ferlinmuseet.

När han lämnade av mig i Nykroppa möttes jag av ett paket utanför köksingången. Det var Stefan som åkt förbi och lämnat DVD-skivor, "Streaplers 50 år" och "När rocken kom till Sveg". Den pöjken vet vad som är musik.

Nu väntar jag på att det skall vara dags för "Så skall det låta" och andra delen av Arne Dahls "En midsommarnattsdröm".

God Natt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du ska ju inte klättra sådär själv vet du !!! Gör det iaf när någon är där eller hur?!!? envisa svenssons.... Kram och iaf glad att tvn är igång för dig igen ;)

S-O Svensson sa...

Inga problem för en tränad man.