tisdag 21 augusti 2018

Tisdag 21/8

God kväll!

Idag fick även Robot nr 2 börja arbeta efter uppehållet. Tyckte att det blev bra när jag körde igång nr 1. Hade tänkt vänta någon dag till men gräset kommer snabbt nu.

Även jag passade på att köra den manuella delen när det var ett riktigt fint arbetsväder. Efter utfört arbete blev det en tur ner till sjön. Nu var vattentemperaturen drygt 20 grader så nu skulle man kunna ta ner badstegen för det blir nog inte något mer dopp i år.

Kvällsteven blev BIK-Södertälje blandat med utfrågningen av Löfven. Jag tror att jag hade tur som cancerbehandlades innan Löfven kom in och förlängde köerna. För min del flöt det på hela tiden från det att det konstaterats att jag hade elakartad prostatacancer tills jag blev friskförklarad.
BIK vann sin match efter förlängning. (0-0, 2-0, 0-2 och 1-0).

God natt!


Inga kommentarer: