torsdag 23 augusti 2018

Torsdag 23/8

God kväll!

Dagens Rotarymöte hade besök av ett företag som berättade om installation av solpaneler. Bl.a. har de monterat solpanelerna i Västerås.

När jag kom hem fick jag telefon från ytterligare en städfirma. De kommer hit i början på nästa vecka för att kunna lämna en offert. De utgår från Kristinehamn. Eftersom de har städning i Filipstad kanske de kombinerar resorna och kan hålla nere priset den vägen.

I eftermiddags har jag programmerat om robotarna så att de slutar 19.00 istället för 22.00. Oftast slutar de tidigare, när de är nöjda med arbetet. Nu, om de kör tiden ut, kan jag stå inne och se om de har gått till vila för natten och inte står och slirar någonstans. Klockan 22.00 är det så mörkt så att jag inte kan se laddningsstationerna inifrån.

God natt!

Inga kommentarer: