onsdag 5 juni 2019

Onsdag 5/6

God kväll!

Grattis till Samuel på 21årsdagen!

Tätt mellan gympadagarna! Idag var det dags igen. Eftersom bilen upplyst om att det var dags att fylla på AdBlue åkte jag till Biltema innan hemfärd och köpte det.
Förra året hade jag köpt en hängmatta men inte lyckats hitta några träd som stod lämpligt till. Idag skyltade Biltema med hängmatta i stativ. Nu plockade jag med mig ett sådant så nu är det bara att hänga dit mattan och njuta av sommaren sol.

När jag var i närheten av Bergslagscenter åkte jag in och köpte några perenner som jag planterat i rabatterna på baksidan.

Under eftermiddagen blev det en tur till Filipstad för proviantering. Samtidigt passade jag på att åka in till Greeks eftersom jag visste att de skulle fått nya amplar. Hittade två lika så nu sitter de på framsidan och därmed får det vara färdigt med blommor i år.
 Första vallmon blommar.
Bara att hänga dit mattan.

God natt!

Inga kommentarer: