torsdag 13 juni 2019

Torsdag 13/6

God kväll!

Vid 2-tiden i natt väcktes jag av blixtar och dunder. Slängde på mig en träningsoverall och en regnrock och gick ut och kopplade bort robotarna. När jag vid 6-tiden gick upp hade det kommit ca 20 mm regn. Robotarna får stå till i morgon då jag kopplar in dem igen i sol och värme.

Idag fick vi en ordentlig körare på gympan. Carola hade ett flertal nya övningar som vi körde i snabbt intervall. Det var ganska tyst vid frukostbordet.

På Rotary var det glest med folk och det blev ingen vinflaska eftersom vi bara var åtta stycken och jag tar bara fram en flaska till lotteriet om vi är minst 10 stycken. I år har det vid flera tillfällen varit få deltagare och det kommer säkerligen att påverka priset för lunchen till nästa säsong.

God natt!

Inga kommentarer: