fredag 20 september 2019

Fredag 20/9

God kväll!

Morgonen var mulen och det kom också några regndroppar. Passade på att ta hand om tvätten, lämnade skjortstrykning till senare tillfälle.

Vid 12-tiden åkte jag in till Kvarnen och hämtade nycklar till morgondagens arbetspass. Det var meningen att Carl Jan skulle komma med ett stort gäng under eftermiddagen i morgon men det hade kommit återbud eftersom de inte hann med alla uppdrag. Tacksamt för mig eftersom jag då kan sluta i normal tid.

När jag kom hem gjorde jag en kålpudding innan jag gick ut i det nu betydligt bättre vädret. Tog fram klippare och röjsåg och ansade efter infartsvägarna samt klippte några små mattor.

Hockeyallsvenskan började på allvar idag. BIK mötte Almtuna borta och vann matchen med klara 5-2. Nu blir det eventuellt en film.

God natt!

Inga kommentarer: