torsdag 5 september 2019

Torsdag 5/9

God kväll!

När jag åkte till gympan vid 7-tiden var det 12 grader och sol. Mobilen visade på regn under dagen, men idag fick den tji.

På gympan var vi bara tre stycken, resten var bortresta. Det blev 10 minuter i vardera cykel, trampmaskin och löpband. Den andra halvtimmen blev styrke- och magträning.

På Rotary hade vi besök av Staffan Lundh, BIK:s huvudtränare, som berättade om klubben och årets laguppställning.

Mellan gympan och Rotary tänkte jag gå en runda på Ö&B, men ändrade mig och gick in till grannen för att titta på mobiltelefoner. Jag har haft min Iphone 5C en massa år och har tänkt byta. Pratade med en försäljare och han tyckte att jag skulle vänta eftersom det kommer en ny modell den 11 september. Detta visste jag redan men han var ärlig som talade om det och inte försökte sälja den äldre modellen.

Kvällens tv-titt blev matchen Färöarna-Sverige. En säker seger för Sverige med 4-0. Alla målen i första halvleken.

God natt!

Inga kommentarer: