tisdag 24 september 2019

Tisdag 24/9

God kväll!

Morgongympan startade 7.30 med uppvärmning på spinningcyklarna. Därefter cirkelträning i åtta stationer med 40 sekunder i varje station utan vila mellan stationerna. Sedan in till cyklarna igen och körde tills vi nått 40 kcal. Ytterligare ett varv i stationerna. Denna gång 50 sekunder per station. Spinningcyklarna igen, denna gång 50 kcal. Därefter en omgång med magträning innan passet var slut. Smakade bra med frukost.

Efter lunchen gick jag ner till båthuset och plockade in möblerna från bryggan samt tog upp badstegen. Lär knappast bli något mer dopp i år.

Eftersom jag inte hälsat på hos Birgit på länge tog jag den vägen från sjön. Hon hade besök av grannparet, men de lämnade när jag kom för de var ute på promenad och hade bara stannat till. Hon tyckte att det var väldigt längesedan som jag besökt henne och hon blev glad och hade mycket att berätta. Det blev ett par timmar med kaffe och information om det mesta.

Under kvällen har det varit en blandning av "Fråga Lund", "Kockarnas kamp" samt hockeymatchen Leksand-Brynäs. En match som Leksand vann med klara 5-1.

God natt!

Inga kommentarer: