tisdag 10 september 2019

Tisdag 10/9

God kväll!

Grattis till Marina på födelsedagen!

Upp med tuppen och gympa klockan 8.00.

Hela förmiddagen gick åt till att ringa till Telia. Jag satt ca en timme i telefon. När jag kom fram skickades jag mellan olika personer. När jag väntade på den sista bröts samtalet och jag la ner hela ärendet. Anledningen var att när jag skulle gå in på mailen fick jag felmeddelandet att användarnamn eller lösenord var fel. I går kväll funkade det, men inte idag. Jag bytte bredbandsleverantör för något år sedan till Comhem från Telia. Samtidigt fick jag behålla mailadressen på Telia då tjejen jag pratade med la över adressen på ett mobilt bredband som jag hade. Min nya adress för dem som använt den gamla är svensson.kapro@comhem.se. Skickade meddelande om den nya adressen till de som fanns i adressboken.

Vid halv femtiden anlände Carolyn och Kjell-Åke från Alingsås. De har lämnat USA för att besöka släktingat och vänner i det gamla landet.

Efter snack och tv är det snart dags för sängen.

God natt!

1 kommentar:

Lina Persson sa...

Hej!

Jag är så ledsen att det tog sån hiskelig tid i telefon och att det sen föll så platt!
Om du vill ge det ett nytt försök vill jag gärna tipsa dig om att vi också finns på Twitter och Facebook :) Där svarar vi inom en timme och är, om jag får lov att säga det själv, ett riktigt gôtt gäng som hjälper till :D

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Lina Persson
Telia Kundservice