fredag 13 december 2019

Fredag 13/12

God kväll!

Efter frukost och tidningar blev det en tvättmaskin.

Efter lunchen när jag inte visste vad jag skulle hitta på slog jag på TV:n och såg att det var skidskytte för herrar. Tittade, men eftersom det var ointressant då inga svenska herrar presterade bra resultat slumrade jag mer eller mindre in. När jag tänkte koka mig en kopp kaffe dök Laila och Thomas upp så det blev kaffesällskap.

Fredagsmatch i Nobelhallen. BIK mötte Tingsryd inför 2.072 tappra besökare. Matchen vanns av BIK med 2-0. Inte ett enda powerplay-mål, trots flera försök. Samtidigt släppte de inte in något när Tingsryd hade fler på isen.

Hemma igen och ingen trevlig film. Tittade på "På Spåret" i efterhand. Tycker att det börjar bli tjatigt och ointressant då de flesta frågorna ligger utanför mitt kunskapsområde.

God natt!

Inga kommentarer: