måndag 30 december 2019

Måndag 30/12

God kväll!

Grattis till Emma på födelsedagen!

Idag skulle vi avsluta året med gympa, men jag avanmälde mig eftersom Gudrun skulle komma med bussen vid halv ett och jag ville inte vänta i Karlskoga ett par timmar och jag ville inte heller åka fram och tillbaka. Bussen och jag anlände samtidigt till busstationen, ingen försening där inte.

Det blev kaffe vid ankomst till Nykroppa. Under eftermiddagen gjorde jag dagens middag efter att vi sett Sverige vinna över Kazakstan i junior-VM.
Eftersom det på Nyårsafton blir en kötträtt hade jag plockat fram en Regnbåge som jag fått av Stefan. En stor firre som hade räckt till fyra personer. Tillagade den i ugnen och hittade ett recept på en fisksås som jag gjorde till den. Mätta och nöjda halvslumrade vi sedan vid TV:n.

God natt!

Inga kommentarer: