onsdag 11 december 2019

Onsdag 11/12

God kväll!

Gympa utan vår ledare. Körde kondition i 20 minuter och därefter styrka i maskiner. Det blev mycket bröst, axlar, rygg och mage. Får se hur det känns i morgon då det blir ett nytt pass.

Under eftermiddagen blev det en tur till Ica, både jag och fåglarna behövde påfyllning. Tittade in hos Susanne där jag träffade Svante för första gången. Det var hans tvåmånadersdag i dag.

Eftersom jag behöll parabolen till stora tv:n när jag bytte bredband till Comhem har jag inget problem nu när de släckt ner CMore och TV4 plus andra kanaler under tvisten. Därför kunde jag se matchen Vita Hästen-BIK på tv:n som vanligt. Det gick inte bra idag. Visserligen hade BIK ledning med 1-0 inför tredje perioden men trots det vann VH med 4-1. De gjorde två mål när BIK spelade 5 mot 4 samt sista i tom kasse. Även det tredje målet berodde på dålig skärpa.

God natt!

Inga kommentarer: