fredag 17 januari 2020

Fredag 17/1

God kväll!

Morgongympa i Karlskoga, idag istället för normalt på torsdag.

När jag kommit hem började jag med tidningarna eftersom de kom minuten innan jag reste iväg till gympan. De brukar komma tidigare så att jag hinner skumma igenom dem innan jag ger mig iväg, men inte idag.

En enkel lunch med färdigköpta bruna bönor samt stekt falukorv. Plockade ihop kartonger, plast och tidningar och åkte iväg och slängde. Hade medvetet väntat ett tag efter helgerna för att slippa överfulla containrar.

Under eftermiddagen följde jag damstafetten i skidskytte. Första sträckan gick inte bra men efterhand körde de upp sig och hamnade på femte plats. Under kvällen blev det På spåret. Började bra med Karlstad och några enkla frågor. Men utlandsresorna blev som vanligt mycket besvärliga.

God natt!

Inga kommentarer: