måndag 27 januari 2020

Måndag 27/1

God kväll!

Har tillbringat större delen av dagen i arbetsrummet. Fyllt i uppgifter till skatteverket som skall vara inne den sista januari och har påbörjat ett stort arbete med sortering. Jag har tagit som uppgift att försöka rensa bort alla onödiga papper jag har samlat på mig. Idag blev det en papperskorg full men det syns inte, men jag vet det.

Åkte in till Filipstad för köp av frimärke och postade ett par brev. Man vet ju inte hur lång tid det tar numera och dessutom töms brevlådorna redan vid lunchtid.

Under eftermiddagen hade jag ett långt telefonsamtal från Stefan i Kristinehamn. Det blev en hel del politik, men det går bra eftersom våra idéer inte skiljer sig åt så mycket.

Kvällen har ägnats åt idrottsgalan där man påmindes om alla framgångar som varit under förra året.

God natt!

Inga kommentarer: