onsdag 22 januari 2020

Onsdag 22/1

God kväll!

Nu har det blivit lite kallare och solen har fortsatt att skina. På sjön breder isen ut sig. Får se hur långt det går denna gång. Hittills har det lagt sig en isskorpa men försvunnit lika fort när det blir milt igen.

Förmiddagen gick åt till fortsatt bokföring. När jag hämtade posten och tittade igenom VeckoNytt fick jag se ett recept på fläskpannkaka. Eftersom det var längesedan jag åt det och jag dessutom hade allt hemma, inte fläsk men bacon, lagade jag till det.

Till Filipstad och fyllde tanken. Det blev även ett besök på Ica. När jag kom hem kom jag på att jag missat att köpa vin till Rotarylotteriet. Det gör att jag kan fylla tiden i morgon mellan gympan och Rotary med ett vininköp.

Såg matchen Modo-BIK på tv. Denna gång seger för Modo med 4-2. Nu är de nere på 4:e plats och närmast jagar Västerås.

God natt!

Inga kommentarer: