söndag 19 januari 2020

Söndag 19/1

God kväll!

Idag, en stor gul sol på himlen. Inte ett moln på hela dagen och inte en regndroppe.

Hade tänkt titta på skidskytte men fick telefonsamtal från Tedenrud. Vi hade inte talats vid sedan före jul så det blev nästan en hel timma. Mycket ovanligt att jag tillbringar så lång tid med telefonen.

Hade ärende till Filipstad och tittade in hos Sten-Åke. Han tyckte att vi skulle åka till Sofie och titta på deras nya hus. Så blev det och där blev vi bjudna på kaffe och nybakade bullar.

När jag kom hem bestämde jag mig för att göra en kycklingrätt efter ett nytt recept jag hittat.

Under kvällen tittade jag på lekstugan för mer eller mindre kända artister, "Så skall det låta". Enligt mig har programmet fått hålla på för länge, borde ersättas av något nytt. Fortsatte med serien "Hamilton".

God natt!

Inga kommentarer: