onsdag 8 april 2020

Onsdag 8/4

God kväll!

Vid lunchtid åkte jag in till Filipstad för att köpa påskliljor till graven och krukorna vid entrén. Åkte till blomförsäljningen vid Pekås. Där fanns det bara penséer och på Ica vågade jag inte gå in eftersom jag inte får köpa mat själv för Susanne och det var massvis med bilar på parkeringen. Fortsatte därför till Storfors och nu är det påskplanterat enligt planeringen.

Under eftermiddagen satt jag och slötittade på tv:n. Väntade på att se en australiensk serie som jag ramlade på vid något tillfälle. Vaknade till när den avslutades och nu förstår jag varför jag är så pigg på kvällarna. Eftersom hela programmet försvann hade jag varit borta minst 45 minuter. Nu har jag sett den klockan åtta eftersom den gick i repris i annan kanal.

Har nu skickat över köplista till Susanne. Det är mer jobb att göra en lista än att handla själv. I vanliga fall skriver man upp det man behöver och resten kommer man på under inköpsrundan.

God natt!

Inga kommentarer: