tisdag 28 april 2020

Tisdag 28/4

God kväll!

Idag var det ett väldigt litet antal på gympan. Förra veckan var det betydligt fler. Var det det fina vädret som lockade ut dem då. Idag kom det snöstänk när jag åkte in. Det smälte direkt när det kom till marken. Såg på bild att det hade lagt sig ett snötäcke i Persberg, bara ett par mil norr om oss.

Tandläkaren ringde och frågade om jag skall komma den 11:e maj då jag har tid. Det sa jag att jag hade tänkt. Vi gamlingar kan tydligen skjuta på det om vi önskar.

Eftersom deklarationen snart måsta vara inskickad mejlade jag revisorn och frågade efter K10. Han tar fram den, men den privata deklarationen gör jag själv. Företagets gör de. Nu hade de förlängt tidpunkten för inlämnandet för KAPRO och även för mig så det blev helt plötsligt inte så bråttom.

God natt!

Inga kommentarer: