tisdag 3 november 2020

Tisdag 3/11

 God kväll!

Efter gympan och frukosten åkte jag för att tanka eftersom det var dags för månadens tankning. Numera blir det oftast bara en tank i månaden. I kortläsaren satt det ett kort som jag tog ur och lämnade in. När jag kom ut stod det välj och tanka. Troligen hade jag kunnat tanka gratis, men ärlig som man är nollställde jag innan jag fyllde på.

När jag kom hem var det dags för årets influensavaccinering. I år behövde man inte åka in till vårdcentralen i Filipstad eftersom de på tisdagar vaccinerar i Folkets Park i Nykroppa. Första frågan var om jag ville vaccineras mot lunginflammation samtidigt. Det blev en spruta i vardera armen.

Under kvällen kom meddelande om att Rotary ställer in de tre närmaste mötena pga Coronan. Det är inte lätt att placera ut max åtta vid ett bord och samtidigt hålla avstånden i de lokaler som vi vistas i.

Har sett Kockarnas Kamp och nu blir det väl USA-valet under kvällen.

God natt!

Inga kommentarer: