torsdag 19 november 2020

Torsdag 19/11

 God kväll!

Grattis till Sofie på födelsedagen!

När vi satt på gymmet efter träningen och åt vår frukost kom det en rejäl regnskur. Det hade även varnats för snö och trots regnet åkte jag in till Däckson och skiftade till vinterdäcken.

Eftersom jag skulle till Västerås startade jag resan dit efter däckbytet. När jag närmade mig Västerås hade regnet ändrats till snöblandat. Det verkade som bytet var väl inpassat plus att jag inte haft någon väntetid.

För hugade brevskrivare kan jag meddela att vi fått ett nytt postnummer. Det nya är 982 90.

God natt!

2 kommentarer:

KW sa...

Ska det starta på 9 istället för 6 nu? Alltså 982 90 istället för 680 90.
/Katrin

S-O Svensson sa...

Sorry!
Vände på 6:an. Skall givetvis vara 682 90.

Tack för påpekandet.
/Sven-Olof