torsdag 4 februari 2021

Torsdag 4/2

 God kväll!

Efter gympapasset åkte jag för att tanka bilen. Då kunde jag inte få upp tanklocket. Det hade frusit fast efter all snön. Jag åkte hem och visste att någonstans fanns det en hårtork. Till slut hittade jag en i ett skåp. Gick ut och blåste värme på locket, men det satt lika fast. Gjorde lite senare ytterligare ett försök med samma resultat. I morgon blir det andra försök efter idéer från nätet. Jag måste tanka senast söndag för på måndag klockan sju skall jag vara hos Möller med bilen för service.  

Under kvällen såg jag en del av matchen Färjestad-Oskarshamn. Det var en jämn match som slutade 2-2. Färjestad vann i förlängningen.

God natt!                     

1 kommentar:

lotta sa...

Vilken tur ändå att du hade lite i tanken kvar ! Men va träligt, hopas det löser sig ! Kram