fredag 21 januari 2022

Fredag 21/1

 God kväll!

Grattis till Martin på födelsedagen, samma dag som hans farmor fyllde år!

Gick upp halv sju, åkte mot Karlskoga och lämnade in bilen för en liten service eller inspektion som det stod på displayen. Det gick fort så jag väntade i kaffehörnan med en kaffekopp. Var hemma igen vid 10-tiden.

Eftersom det var längesedan jag städade i kylskåpet fick det bli dagens goda gärning. Det var en del gammalt som slängdes och därför var jag tvungen att ta loss soptunnan från isen så att den stod upprätt.

Såg på skidskytte med en tredjeplacering innan jag tog mig an matlagningen. Satsade lite längre tid på den och gjorde en köttfärslimpa.

Tittade på hockeymatchen Modo-HV71, de två bästa lagen i serien just nu. Modo på andra platsen vann med 3-1 i en ganska tuff och jämn match. Nu skall jag titta på andra filmen av de nyinspelade Beckfilmerna.

God natt!

Inga kommentarer: