lördag 22 januari 2022

Lördag 22/1

 God kväll!

En grå och kylig dag. Har mest slöat framför datorn en stor del av dagen. En period satt jag och fixade några ärenden vid datorn. Strax efter att jag fört över lite pengar till ett konto ringde telefonen. Det var ett Stockholmsnummer och en damröst som sa att det var från Nordea. Eftersom Nordea varnar för att det just nu förekommer många bedrägeriförsök kopplade jag det direkt till det. Hon sa att det hade överförts pengar från mitt konto och hon undrade om det var jag som gjort det. Förklarade varför och då sa hon att det skulle släppas igenom.

Under kvällen fick det bli stjärnorna på slottet och nyheter. Resten av kvällen innan de blå sluts får det bli några rader i boken eftersom jag inte hittar något annat vettigt.

God natt!

Inga kommentarer: