torsdag 27 januari 2022

Torsdag 27/1

 God kväll!

En morgon med plusgrader och lätt regn under färden till Gympan. När jag hämtade tidningarna kände jag direkt att det var en ishinna på trappan och vägen ner till brevlådan var livsfarligt hal. Tur att jag använder dobbar när jag går ute på gårdsplanen.

På hemvägen hade jag tänkt gå in på Ica men när jag kom till Storfors kände jag ingen längtan utan fortsatte hemåt. Det finns alltid något att stoppa i sig. Det finns ju både kyl- och frys.

På eftermiddagen ringde Janne och vi diskuterade lite av varje. Vi bor ganska nära varandra men det blir inte så ofta vi ses. Slutade lagom till 18-nyheterna. Fortsatte sedan att se en del av matchen Oskarshamn-Skellefteå innan jag slog över och tittade på serien om Degerfors IF. Detta var tredje avsnittet och jag tror att det skall vara sex eller åtta avsnitt totalt.

God natt!

Inga kommentarer: