onsdag 21 september 2022

Onsdag 21/9

 God kväll!

En solig och fin dag. Vimpeln hängde rakt ner på flaggstången. Ingen vind att tala om.

Jag har förnyat recept via 1177, men idag var det tji. Slutade med ett tel.samtal och fick till slut tala in till en telefonsvarare. Får se om det funkar. Man kan se vilken medicin man har. Det vore ju enkelt att ha möjlighet att bara pricka för den medicin man vill förnya. Nej, då skall man fylla i en blankett som skall letas upp. Idag fungerade det inte.

Fint väder och jag tänkte röja gräs men det slutade med att jag gick i solen och tog bort en massa utblommade blommor i rabatterna.

En av mina arbetskompisar.
Senare på dagen blev det ett besök på ICA i Filipstad. Jag har inte tidigare använt självscanning. Idag blev det premiär mest för att självscanningpriset på ett halvt kilo Löfbergs var 30 kronor.

God natt!

Inga kommentarer: