tisdag 13 september 2022

Tisdag 13/9

 God kväll!

En mestadels regnig dag. Ena stunden ösregn andra full sol. Under dagen totalt drygt 20 mm.

Idag var jag själv i gruppen som gympade. De andra var på resor eller var tvingade att jobba. Jag kände till det men eftersom jag hade städerskan hemma tyckte jag att det var bäst att jag höll mig borta och åkte därför in och körde ett eget pass. Gjorde ett pass med 20 minuter uppvärmning på cykel därefter en kilometer stakning, bra för armar, mage och ben. Fortsatte med cirkelträning med 6 stationer i tre varv. Därmed var en timma avverkad och jag återvände till Nykroppa efter att ha tankat bilen för 1500 kronor. Trots att inte instruktören var där var hon meddelad att jag hade varit där. Dom har koll på en.

Kaffe och pratstund med städerskan innan hon avslutade dagens städning.

God natt!

Inga kommentarer: