torsdag 20 oktober 2022

Torsdag 20/10

 God kväll!

En morgon med minus en grad och kraftig dimma när jag startade min färd till Karlskoga. När jag kom ner till 26:an var det klart men på en del ställen efter vägen var det rejäl dimma. Efter ett tufft gympapass och frukost bar det iväg hemåt. Jag hoppade över Rotarymötet vilket jag gör ofta nu när jag inte längre behöver vara kvar som klubbmästare då jag avslutade det till detta Rotaryåret efter att varit det i ett tjugotal år. Det fordras ett bra program för att jag skall vänta och sysselsätta mig ett par timmar innan det är dags för mötet.

Under kvällen har jag sett Örebro-Färjestad i hockey och delvis också fotbollsmatchen mellan Degerfors och IFK Göteborg. Den senare matchen vanns med 3-1 av Degerfors och de fick tre nödvändiga poäng. Den första matchen vanns av Örebro med 4-1 med samtliga mål i tredje perioden. Färjestad fick många utvisningar och ansåg att flera inte skulle vara utvisningar vilket även domaren höll med om när han fick se repriser.

God natt!

Inga kommentarer: