onsdag 22 mars 2023

Onsdag 22/3

 God kväll!

Har under dagen fått frågan om det var tredje sprutan som Gudrun skulle få. Får erkänna att även den bäste kan göra fel. Det skulle vara den sjätte.

En mulen dag med duggregn mest hela dagen. 

Jag hade blivit insatt att jobba på Kvarnen den 8:e. Kom på att det var påskafton så när jag var på väg till Ica för veckans inköp åkte jag in till Kvarnen och vi kom överens om att vi skulle ha stängt.

På vägen hem tittade jag in hos Susanne och Sten-Åke. Där blev det eftermiddagskaffe och tiden gick så de kom lite för sent till födelsedagskalas i Karlskoga.

Jag hade tänkt åka in till Nobelhallen och BIK:s tredje match mot Djurgården. Eftersom det var tråkigt och regnigt väder försvann lusten och jag blev åskådare framför TV:n istället. En tam match. Man kunde inte tro att det var slutspel. Verkar mer som att spelarna går och väntar på semester. Djurgården vann med 3 - 0 efter 2 PP-mål och ett i tom kasse.

God natt!

Inga kommentarer: