torsdag 2 mars 2023

Torsdag 2/3

 God kväll!

Idag hade jag bestämt mig för att besöka Rotarymötet och därför hoppade jag över gympan för att slippa fördriva ett par håltimmar på Biltema eller något annat ställe. Jag ansvarar för vininköpen till vinlotteriet och det var dags att fylla på lagret. Jag hade inte räknat med att damernas skidstafett skulle börja så tidigt som den gjorde och ångrade nästan att jag hade bestämt mig för Rotary. Nu gjorde det inte så mycket för när jag kom ut i bilen hörde jag att det inte hade klaffat så bra för dem utan de hamnade på tredje plats. I och för sig inte dåligt men sämre än väntat.

Senare var det dags för hockey mellan Rögle och Färjestad. Matchen vanns av Färjestad med 5 - 2. Forsell, som under försäsongen var utlånad till BIK, gjorde mål i femte matchen i rad. Något som inte händer så ofta.

God natt!

Inga kommentarer: