tisdag 7 mars 2023

Tisdag 7/3

 God kväll!

Idag var det riktigt kallt när jag gav mig iväg till gympan. Termometern visade drygt 13 grader minus. På gympan saknades två, en var på golfresa och en var förkyld, vilket han varit i två veckor nu.

Det var längesedan som man såg flera rådjur samtidigt på gärdena mot Karlskoga men den senaste veckan har jag sett en flock på drygt 10 djur vid flera tillfällen. Man kan undra om vargstammen har minskat i området.

Under eftermiddagen har jag suttit med nya bokföringsprogrammet och anpassat kontoplanen till min gamla plan.

Under kvällen var det match mellan Färjestad och Luleå. Luleå hade ledning med både 2 - 0 och 3 - 1 men Färjestad kvitterade och gick till förlängning som slutade mållös och i straffläggningen vann Färjestad med 1 - 0.

God natt!

Inga kommentarer: