lördag 13 maj 2023

Lördag 13/5

 God kväll!

Sommar och sol.

Åkte i god tid till Kvarnen för mitt arbetspass. Var helt inställd på att få vara ensam och satte på tv:n och ögnade då och då på hockeymatchen Schweiz-Slovenien. Efter ett tag dök det upp tre par och lite senare ytterligare några så jag hade 11 besök i ett toppenväder. Jag lyckades även sälja en bok för 400:- kronor. Utställningen var Värmlands Konstförenings Vårutställning. Inte något lockande alster för mig och dessutom ett väldigt högt pris på flera tavlor.

Några mindre tavlor.
Även smideskonst var med på utställningen.
Några större dyrare tavlor.
Under kvällen blev det Let´s Dance. I dag var det Rickards tur att åka ur och nu kvarstår tre par. Eurovisionstävlingen tittar jag kanske på när det är dags för röstning.
God natt!


Inga kommentarer: