tisdag 31 oktober 2023

Tisdag 31/10

 God kväll!

Tisdag morgon och normalt är det gympadag men denna veckan blir det träning onsdag och torsdag. Har redan bestämt mig för att träna onsdag och skippa torsdagen. På torsdag får det bli ett Rotarybesök istället.

Under natten hade snöfallet slutat och det var något mildare så snön var väldigt blöt. Hade under gårdagen sopat trappor och veranda men nu plockade jag fram snöskyffeln och skottade rent veranda och trappor samt balkongen.

Vid ett- tiden åkte jag iväg till Karlskoga och till Däckson där jag förvarar mina däck. Jag var inte ensam om att komma på att det var lämpligt att byta däck. Eftersom de tar in tre bilar samtidigt går det ändå ganska fort trots lång kö och efter en timma var jag på väg igen. Passade på att tanka bilen och tittade även in på Ö&B och köpte lite rengöringsmedel och talgbollar till fåglarna så de får lite att välja på. Har hittills i höst bara kört solrosfrö.

God natt!

Inga kommentarer: