tisdag 20 februari 2024

Tisdag 20/2

 God kväll!

Grått och trist  runt nollan.

In till Karlskoga och gympan. Det blev 15 minuters uppvärmning och sedan intervallträning som var intensiv med fyra övningar á 30 sekunder med 10 sekunder mellan övningarna. Därefter någon minuts paus och sedan nya övningar enligt samma mönster. Kan säga att jag var slut innan avslutningen med magträning började. Efter timmen var det gott med frukosten och snacket.

Hemma var det lugnt. Hade fått några fakturor som jag registrerade för betalning. Efter maten satte jag mig vid tv:n men då tog träningen ut sin rätt så jag slumrade till. Först på kvällen blev det tittande. Denna gång ett program om hur vi formas i livet av gener, miljö och omgivning. Var ganska intressant och det kommer fler avsnitt. Ingen sport, endast nyheter.

God natt!


Inga kommentarer: