tisdag 6 februari 2024

Tisdag 6/2

 God kväll!

När jag åkte iväg till Karlskoga och gympan i morse var det 13 grader minus. Som mildast har det varit 5-6 grader under dagen och när jag tittade ut i kväll hade det börjat snöa. 

Efter gympan, frukosten och lite skvaller, bl. annat fick vi höra att en tidigare medlem hade dött, tog jag vägen förbi Biltema och köpte kopieringspapper eftersom det bara fanns några ark kvar. Köpte även en ny termometer för in- och utetemperatur.

Under eftermiddagen tittade jag på junior -vm för 23-åringar. Det var sprint men det blev inga pallplatser för varken grabbarna eller tjejerna. Under kvällen såg jag på stavhoppstävlingen i Uppsala där Duplantis vann på 5,92 efter att ha missat höjden 6,02. Han var ensam om att klara 5,92.

Avslutade tittandet med en ganska ointressant engelsk film. Trots det sitter man kvar till slutet.

God natt!

Inga kommentarer: