fredag 22 mars 2024

Fredag 22/3

 God kväll!

Sen ankomst till hemmet efter hockeymatchen mellan BIK-Södertälje i tredje matchen i kvartsfinalen i bäst av sju. Tredje matchen som gått till förlängning. I dagens match var ställningen 2-2 i full tid. Fjärde perioden mållös och efter ett par minuter i femte gjorde BIK 3-2 och leder nu med 3-0 i matcher. Ny match i Nobelhallen på söndag. Dagens publiksiffra var drygt 5.000.

Under förmiddagen gick jag in på 1177.se och beställde tid för öronspolning, vilket audionomen hade önskat. Jag skulle ha besökt henne för någon månad sedan men det har inte blivit av. Redan efter 5-10 minuter fick jag bekräftat en tid på onsdag i nästa vecka. Hon hade föreslagit en privatläkare i Karlstad men med bl.a. parkeringsproblem valde jag vårdcentralen i Filipstad.

Ytterligare en uppgift tog jag tag i under förmiddagen. Jag mejlade förra årets bokföring till revisorn för  årsbokslut och deklaration.

God natt!

Inga kommentarer: